Blåsig stalltjänst...

Idag fick jag rida Londella. Hon har varit skadad så hon har inte gått på ett tag. Hon var ganska pigg mend et gick bra fkatiskt! Vi red lite tempoväxlingar. Jag hade önskat att vi red lite mera på volterna för att Londella skulle bli mer mjukare o slappna av men vi kanske rider det nästa gång.. Hans sa att Londella var en häst som passa mig. Så jag får se till att rida henne igen någon gång.

Efter Ridningen så hade vi Körning. Jag fick köra Remington. Han är en lite favorit. Gillar honom även fast han är så fruktansvärt stark i munnen. Han visar verkligen upp sig, kröker på nacken och tar fram det bästa i sig! :) Det gick jättebra att köra och vi hade 3 st Prao elever med som åkte med. 
Borde vara tråkigt att vara prao elever för de tittar ju mest på de får ju itne göra något.. 

Men sista lektion var stalltjänst och idag blåste det som satan. Fruktansvärt hård vind var det idag och hästarna gick ju på tårna..

Kommentarer
Postat av: madelene

sv: Okej :-) Vars kan man köpa såna tabletter?:) <3

2011-02-15 @ 20:23:34
URL: http://maavander.blogg.se/
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

Hha en fin söndag :)

2011-02-20 @ 12:07:31
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0