HElgen

Var i stort sett ensam på trädgårdshuset hela helgen, riktigt skönt! fick verkligen sova ut :)

Vilade hela fredagen och lördagen, förutom när jag var ute och jagade föl. Men sen i söndags fick jag sätta fart för jag har tre prov, en muntlig redovisning och tre till läxor denna vecka. 
På svenska grammatiken blev det inte så jätte bra, var riktigt förvirrad. Men engelskan idag gick bra och idrottsprovet också. Hoppas vi att jag lyckas lika bra imorgon på växt och djurliv också. Fick alla rätt på förhöret förra veckan på växt och djurliv.

Nu ska jag gå och fodra Nessie och Dompe för jag har verkligen inget bättre för mig. Gjorde provet på en halvtimme så jag har 1 ½ timmes rast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0