Douglas

Jag påminde Matilda att skriva ett inlägg.. Tror hon redan har glömt det...

Nåja. Idag hade vi Matematik, svintråkigt för övrigt. Sedan Växt och Djurliv, en ny kurs. Som vanligt så pratade vår kära lärare Gudrun på så man behövde inte skriva så mycket. På Datakunskapen repeterade vi det vi lärt oss om powerpoint.

Efter lunch skulle vi haft Svenska men Åsa var sjuk så vi hade håla till klockan 3. Sista lektionen var Ridning och jag fick rida Douglas :D
Ganska stor svart häst. Jättemysig att rida. Det gick jättebra. Sen sa flera att det såg jättefint ut också.

Amanda i min grupp är så gullig för efteråt vi red klart frågade hon hur jag kunde vara så duktig på all hästlektioner. Vår konversation slutade med att nästa gång så ska hon välja vilken häst jag ska rida, haha :)
gammal bild på Douglas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0