Fre&Lör

Kl 3 i fredags samlades vi i kontoret i skolstallet och de delade ut natt & morgonfodringar..
Jag fick i Körstallet. Natt Lördag&Tisdag. Morgon Lördag, Tisdag, Onsdag & Fredag..
Vi tog in hästar, fodrade, fyllde nattmaten & sopade.. Vi slutade tjugo i 5. 
Det var nte så jobbigt utan mest rörigt, för jag och Alicia hade inte gjort det tidigare och vi trodde att de skulle informera bättre vad vi skulle göra och så.

Gick upp 05.45 och klädde på mig. Både jag och Alicia hade morgon fodring. Jag hade själv i körstallet. 15 hästar + 3 lösdrifter. Alicia kom och hjälpte mig med lösdrifterna. Det blev lite rörigt och jag fick Panik. hahha. Skulle fylla höpåsar, hämta mineraler för dem var slut, hämta betfor..
07.30 skulle vi samlas i skolstallet och då började vi släppa ut alla hästar. Efter det mocka. Jag mockade själv i Körstallet, halmade, sopade o fixa höt. Slutade 10.06
Vi ska samlas igen kl 15. Ska ta in hästar och så som vi gjorde i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0