Öppet hus

Idag är det Öppet hus på Bollerup och både jag och Matilda ska vara med och visa runt på internaten.
Vi ska samlas halv 1 och ha möte sen får vi se när allt slutar. Brukar vara runt 4-5.

Igår
så hade vi ridning och vi hade betygsnack. I måndags red jag Bioma och vi blev filmade. Kändes helt okej men när jag såg på filmen såg det värre än vad jag hade trott haha :) Men Hans sa att jag hade stor potential att nå mitt mål som då är mvg. Så jag ligger på VG+ på väg mot mvg. :D Jag skulle tänka på att räta ut mig mera så faller bitarna på plats..

Efter ridningen hade vi körning och Johanna skulle köra upp med Saffran. Jag tyckte det gick bra för henne men det tyckte inte hon. Jag fick köra lite i slutet och det gick faktiskt bra. Bättre än förra gången då vi körde Saffran. Nästa fredag är det min tur att köra upp. Jag har valt Remington, får hoppas han går med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0